ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی | انتخاب ۴۱ معلم نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری

  • کد خبر: ۱۶۲۲۲۴
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی | انتخاب ۴۱ معلم نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری
مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان و کشور صبح امروز، ۱۴ اردیبهشت، در سالن همایش‌های هتل ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کمبود نیروی متخصص و کمبودهای سرانه آموزشی مشکلاتی است که در این حوزه تاسف‌بار است و امیدواریم با مشارکت دستگاه‌های مربوطه این مشکلات در راستای توسعه فرهنگی، علمی و آموزشی کشور رفع شود.

در این مراسم سیدامیر شوشتری  اظهار کرد: آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت است و از این رو رهبر فرزانه انقلاب فرمود مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها باید به آموزش و پرورش ملحق شود و از ۲ سال گذشته این اتفاق افتاد. همین امر نشان دهنده اهمیت این نهاد در رشد و شکوفایی کشور است.

وی با بیان اینکه پس از فروکش کردن کرونا که ۲ سال کشور را درگیر کرد ، افزود: علاوه بر تعطیلی همگانی منجر به مجازی شدن تعلیم و تربیت نیز شد، سال تحصیلی گذشته برای جامعه فرهنگیان بسیار پرالتهاب و دوران سختی بود.

شوشتری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و در ادامه بیان کرد: ایشان فرمود اینکه برخی نظر داده‌اند آموزش و پرورش را خصوصی کنند، خیلی نطر درستی نیست و اگر قرار باشد کشوری به اوج برسد، جز با سرمایه‌گذاری در این حوزه و به ویژه معلمان چیزی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه در بخشی دیگر از فرمایشات خود فرمود در ۱۰ سال گذشته پنج وزیر و چهار سرپرست بر وزارت آموزش و پرورش مدیریت کردند. این حوزه جایگاهی است که باید همه بسترها فراهم شود تا در طول سال‌ها میوه و محصولش به بار بنشیند.

در ادامه این مراسم، سید ابوالفضل حسینی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی نیز گفت: امسال معلمان نمونه استانی و کشوری در چهار سطح انتخاب شدند.

به گفته وی، در گام اول ۱۰ هزار و ۷۵۴ نفر از معلمان برتر در این انتخابات شرکت کردند و رتبه اول تعداد شرکت‌کنندگان در انتخاب معلمان نمونه را در کشور کسب کرده‌ایم.

حسینی در بیان فرایند انتخاب معلمان نمونه افزود: با اشاره به انتخاب ۸۲۸ معلم خانم و ۲۵۱۷ معلم آقا از میان ۱۰ هزار و ۷۵۴ شرکت‌کننده توضیح داد: از تعداد منتخبان ۳۲۰۲ نفر از بانوان و ۴۱ نفر از آقایان به مرحله استانی و ۱۶ نفر شامل یک آقا و ۱۵ خانم به مرحله کشوری راه یافتند و در مرحله کشوری خانم دهقانی از ناحیه یک انتخاب شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی بیان کرد: امسال در هفته معلم ۴۱ نفر از فرهنگیان نمونه استان براساس شاخصه‌های اعلام شده برای دیدار با مقام معظم رهبری انتخاب شدند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->